Snälla gör helgen längre

Vill förlänga denna helg, även fast det har känts som en mycket lång helg. I fredags blev det en ganska mysig utgång tills vi skämde ut oss för mycket. Jag Stina och Sara borde inte vara ute så länge ibland haha. Fick ett ganska märkligt samtal på natten också. Ja och gårdagens utgång blev helt flippat, det känns som att jag har pratat med alla i hela Karlstad, varit på varenda liten yta av Karlstad, sett en kille dansa på bordet sjungandes (Stinas snygga kusinbarn, som vi råkade trilla in till på herrhagen haha), inte kommit in på krogen, försökt få på mig två jackor, efterfestat med sjukligt mycket folk tills klockan 7 på morgonen, vaknat och känt mig full, sovit bort precis hela dagen (men mycket välbehövligt pga två partynätter) ja och nu vill jag ha en lördag till, tack!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback