Sov problem

Jag gick och la mig för ca en timme sen, men jag kunde inte somna. Har ont i magen så att jag måste vända på mig hela tiden, och så tänker jag allt för mycket. Känner att jag måste gå till skolan i morgon, måste måste. Även fast kroppen inte vill det. Efter skolan i morgon blir det plugg plugg, det blir plugg plugg varje dag denna vecka. Träningen blir grymt drabbad. Men jag tror inte att det är bra för min kropp just nu att träna, förkylningen måste bort först. Råkade klicka hem ett par skor förut. Vatten och bröd. Vatten och bröd. Gud va flummigt allt blir nu men jag orkar inte sova.


http://alicematildablomquist.blogg.se/

Tyckte att det var fint att ha jeansväst över skinnjacka, och en sån där kasse har jag velat ha länge.
Ska du till New York hojta till va.

Vad ska jag ta mig till? En varm kopp te? Kan inte sova!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback