Tårfylld dag

Kände när jag gick till skolan att denna dagen kommer jag inte orka, tårarna var på väg redan första lektionen men jag höll emot så gott jag kunde. Men på digitaltskapande när min design lärare gick fram till mig och pratade så bröt jag ihop, och gud va glad jag är för att jag gjorde det. För jag fick världens bästa samtal med henne, hon berättade för mig att man inte alltid behöver vara ambitiös och på topp hela tiden. Problemet med mig är att jag hela tiden vill vara på topp, vara bra i skolan och alltid ha kul, men just nu har jag en svacka pga många anledningar. Hon ville att jag skulle testa att vara lojj tills torsdagen. Vara den eleven som går ifrån på lektioner och vara allmänt stökig. Inte tänka så mycket på vad jag gör. Kanske ska testa. Det är så härligt med sådana människor som verkligen lägger ner tid på en och berättar hemligheter som får en att må bättre.

Så tack Margaretha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback