Tvättkväll

Jag och Stina har haft en sån där kväll som vi bara har flummat rakt igenom. Tvingade henne att massera mig, var mycket välbehövligt ska jag säga hihi, fick även ansiktmassage. Ja tvättat som attan har vi gjort, märkte nyss att min nya tröja hade fått ett stort hål i magen, bööl. Får väl trasha till det, det är ju fashion ;) Orkade inte packa upp tvätten ur ikea kassen så det får jag ta i morgon. Har planerat rehab helg, göra skolarbeten jag ligger efter med, och så vill jag ha med mami på solning och bastning. Skulle vara enormt avkopplande. Träna som en gnu ska jag göra också .Ge mig helg nu tack, men det är icke länge kvar tills dess som tur va :)

Annars känner jag mig rätt tom, vill att det ska hända något. Men det står rätt still :(

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback