Karma

Skulle diska och koka tortelini förut och jag orkade verkligen inte att diska klart, fick svindel typ. Men det blev bara en gryta kvar i alla fall. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Darin ;) Fick läppglans och nya strumpbyxor av pappa i går så jag kan bocka av det från inköpslistan i alla fall :). Är riktigt riktigt sugen på att ha en shoppingpåse med något nytt i känna ett oanvänt tyg emot min hud. Skulle vilja ha något randigt eller något med leopard, ett skinnarmband vill jag ha också. Sen har jag inte så stort behov av saker tror ja. Jo en vårig sjal skulle jag vilja ha. Skulle verkligen vilja sy om min skinnjacka, för den är skit stor och jag vill att den ska sitta tight så att man inte kan stänga den. Får kanske lämna in den till någon som kan sy om den. Men vad det kostar vill jag inte veta.


Shecity.bubbleroom.se

Leopard klänningen skulle jag icke tacka nej till.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback