03.27

Ligger i min säng och har just ätit upp några bullar. Fick dra mig upp ifrån sängen hemma hos Sara och försöka få med mig blöta kalla Stina hem. Hon insisterade på att komma hem, och inte kunde jag låta henne gå hem själv. Visste inte riktigt vad hon ville där ett tag. Jobbigt när bussarna slutade gå vid elva så att man fick gå hela vägen i kylan. Men tycker faktiskt att det var riktigt skönt att komma hem. Just nu är jag ganska likgiltigt i allting. Trevlig kväll till en början, vi spelade kubb, satt på uteservering och myste. Sen blev allting bara jobbigt. Men det är väl så det är när man är ung antar jag. Inte flyt i någonting just nu. Men det kommer väl. Nu sova sova sova sova. Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback