Damn it

Vet inte riktigt hur jag mår just nu. Mår jag bra? Mår jag dåligt? Måste jag må någonting alls? Vill att skolveckan ska gå fort som attan så att det blir härliga helg. Jag planerar utgång med stort R (röööjj). Men det blir dock inget dansande i någon fontän denna helg haha. Vill vill vill vill nu nu nu nu. Kanske märks att jag är pigg? Har nog vänt lite på dygnet när jag har varit hemma så mycket. Blaaaa blaaaaaa. Men ska nog försöka sova ändåååååå. Skulle vara mys med en film men själv ellööör?! Ska väcka Stina till morgonen. Jag tror jag ska göra rassia som i filmen Ondskan. Fast med en hink vatten. Fast det kanske är lite väl elakt? haha. Eller så väcker jag henne med moderlig kärlek. Hennes egna förslag. Vet faktiskt inte varför jag ska väcka henne. Ska jag få börja göra allting här hemma nu eller? vavavava? Nej nu ska jag räkna får eller något. Natti



Jag och Stina dansar i en mycket fräsch fontän på torget i Karlstad

Kommentarer
Stina säger:

Men du är ju min extramamma. Du måste ju se till att jag sköter mig och går till skolan förstår du väl! Hihi

2009-05-12 | 10:46:33
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se/
Joline [ F O T O ] säger:

Svar: Tack honey =) Jag hade en jätte bra dag =) <3

2009-05-12 | 12:46:32
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback