I want a Love that I Can See

Godmorgon!

Jag har haft en cool lugn helg och det har varit helt underbart, i går var jag hemma hos mormor med massa släktngar och åt buffé. Så nu har jag riktigt ätti upp mig inför den kommande veckan haha. När jag vaknade alldeles nyss så trodde jag att klockan var två eller nått för jag kände mig så död. Men klockan är inte ens tio och jag har ont i halsen. Och skulle inte det vara typiskt i så fall? Hööhö jo. När man tar det lugnt blir man sjuk. Men jag har lovat mig själv att klara skolan, bara två veckor kvar. Feber eller inte. Jag ska bygga upp mig själv nu, bygga upp Sofie. Nu när jag har varit hemma hos mamma har jag börjat komma ihåg vem jag är, vem Sofie är. Glömmer bort det i Karlstad i bland. Säljer min själ allt för mycket. Saknar barndomen lite grann. Men men den var väl inte så härlig den heller. Jag har en känsla av att sommaren kommer att vända mitt liv till det bättre. Hoppas innerligt på det. Vill vara med en.

Jaja i dag vet jag inte vad som händer. Morsdag. Mamma fick sin present i går kvart i tolv. Lite för tidigt ;). Kanske ska gå och äta på bryggan med mamma och syster sen men det blir det nog inget med. I kväll blir det nog bussfärd tillbaka till Karlstad. Är inte så sugen på det dock. Ska städa städa städa. Hihi jaaa ja ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback