Ingen soldat

Har nyss kommit hem ifrån sundstatjärn. Vi var några stycken som bara satt och chillade och pratade, några badade, dock inte jag. Nu är jag hemma med Stina och vi har nyss ätit, nu ser vi på film. Blir nog snart att sova.. för vi båda har mycket att tänka på. Jo jag har inte mycket att förtälja. Peace and Love biljetten är köpt, det känns riktigt härligt. Nu blir det att planera :)

Ha det bra :)

Himlen faller ner
det svider till där kniven skar
jag har varit vaken hela natten
känt om hjärtat sitter kvar
känt om hjärtat sitter kvar

jag har litat på imorgon
som en troende tror
jag skulle gjort så annorlunda
om jag gick i andra skor
om jag gick i andra skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback