laurenconrad

Sitter här och drömmer som vanligt. Vill ha massa nya vardags grejer. Platta skor, weekendbag, nagellack, brillor, bikini, klänningar, jeans, shorts, jaa en massa. Laurens stil gillar jag jätte mycket, hon ser enkelt casual ut även fast hon har high heels.


Skulle vilja ha liknande "flipflop sandal" att strosa ikring med på festival, stranden eller på resan.



Älskar bikini överdelen och att hon bär blåa shorts till. Måste ha!



Skorna, jeansen, basic teen. ALLT.



Skorna. Skorna. SKORNA.



Jeansen



Skorna, väskorna, leggings, klänningen..

Aaa, ska nog i alla fall införskaffa mig nagellack.

Ett jobb skulle vara kul att ha mohaha.

Nu kommer mamma snart <3

Kommentarer
sara säger:

Det är de där jäkla YSL skorna som hemsöker mina drömmar konstant. Ge mig dem i oranget tack och jag gör nästan vad som helst! (Kan även gå med på att ta Michaelas svarta, det är okej)

2009-05-06 | 16:54:03
Sofie säger:

Jag tar de blåa ja. AAH TACK LIKSOM!

2009-05-06 | 17:43:50
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/
elin säger:

ge mig skor alltså! :)

2009-05-13 | 17:25:38
Bloggadress: http://strandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback