Problem all the time

Sitter i en extrasäng i Karlskoga just precis just nu. Vi kom hem ungefär vid 6 ifrån vindskyddet och sov tills tio i ett. Trött eller? När Saras föräldrar hämtade oss i Degerfors så fick vi varm choklad. Toppenföräldrar!

Nu ska jag snart duscha och göra i ordning mig sen vid fyra kommer det släkt till Sara hit, sen åker vi hem till Karlstad. Stina pratade något om kubb, kan bli roligt.

Pengar. Jag har fått ett stort problem med pengar. Jag lever mycket mer nu än vad jag gjorde förra året. Nu är jag nästan alltid pank i slutet av månaden. Och ständigt shoppingsugen. Det tyder på att jag borde skaffa jobb. Får sånt dåligt samvete när jag får pengar utöver och gör över med dem väldigt fort, på vad vet jag inte?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback