The Joy Of D.h. Lawrence

Sitter på balkongen med Stina och vi båda försöker plugga, om det går bra vet jag inte, men luften är så mycket klarare här ute än där inne. Vi lyssnar på Erik Enocksson och dör lite på oss själva. Ska faktiskt bli riktigt härligt att gå till skolan i morgon om jag tänker bort matteprovet på 4 h som jag inte kommer att klara. Men bara komma ut lite. Ute har jag väl varit, har faktiskt gått en massa promenader på sistone. Ska vara med i vårruset med Emma på onsdag, kan bli intressant. Tror dock inte att vi springer höhö.

Är väldigt sugen på att sitta på en uteservering, äta god mat och dricka gott med en mjuk härligt filt om mig. Självklart med en massa vänner. Vill vill vill vill det nu.


Kommentarer
Anonym säger:

Låter mysigt detdär sista - vänner, mat och filt

2009-05-15 | 10:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback