I just wanna wake up

Det är nu jag vill spotta ut någonting bra men det kommer ingenting ur mig just nu. Eller kanske om jag försöker. Jag hade tänkt att åka hem till pappa i kväll men orken fanns inte där. Stina åkte in till stan för ett tag sen, skulle ta en öl på nån uteservering. Orken fanns inte där för mig heller. Nu har vi börjat brygga vin till festivalen, haha nu spottar jag verkligen ut någonting bra. Jaja skit samma. Sitter och lyssnar på Ted Gärdestad, har snöat in mig på honom. Fattar inte varför de inte spelar honom på radion för han är ju sjukt bra. Även fast han är död. Jaaaaajaa.

Vill bara att nån, du, ska höra på mig för jag vill någonting. Jag tänker inte vänta i all evighet. Snart ger jag upp. Jag hatar att vänta. Men allting känns.. ja vet inte. Inte värt någonting.

Känner mig lite små nere i kväll, borde gå och lägga mig eller så drar jag på mig kläder och åker till stan. Men nej! Tar mitt andra bad kanske och ringer Emma. Ja det gör jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback