En magisk plats

Jag började min dag med att gå ut och gå med saknade Stina Henriksson, vi gick en liten runda i det trista vädret och pratade om allt och ingenting. Ingen av oss verkar må så himla bra just nu, ingen i hela världen verkar må bra just nu. Jag kan inte beskriva hur dåligt jag mår just nu, problemet är att jag inte vet vad det är jag mår dåligt för. Bara att allting är psykiskt jobbigt. Är väl därför som jag får huvudvärk och halsont, konstigt är det i alla fall. Vill må bra bra bra nu nu nu. Åker i alla fall till Karlstad sen, hem hem hem. Nu tänkte jag plugga. Gud va kul. Ser ingen glädje i någonting som jag inte får ut någonting av. Vart är alla konst studier som jag vill läsa om, alla spännande design föremål som jag inte ens vet vem som har designat dem. Olika stilar inom inredning. När får jag lära mig det? Aldrig! Känns så jävla meningslöst. Får panikångest!

Ni behöver inte läsa min blogg, sluta gärna med det tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback