Venationes

Det är konstigt att en människa som jag har varit så elak emot, hör av sig och vill veta hur jag mår. Bara sådär. Kanske var det bara för att berätta att han har bättrat sig. Blivit en bättre människa. Att han har fått jobb. Jag är rätt säker på att han tror att jag inte ville vara med honom för att jag såg ner på honom och inte ville vara med honom pga det. Och om han berättade att han fått jobb så kanske jag kom på andra tankar. Jag vill inte att någon ska ha en sådan bild av mig. För sådan är jag inte. Jag faller inte för sådana saker. För om det känns rätt för mig så vet jag det med hela hjärtat. Då beror det inte på att en kille lever på socialbidrag. Sådant kan bara vara vackert. Att överleva är vackert. Nej men med honom kändes det inte rätt. Så är det bara. Punkt.

Har sprungit vårruset med Emma i dag. Riktigt mysigt men känner mig lite sliten i kroppen ;)

Efter det åkte jag hem med Sara och vi satte igång och pluggade. Känns som att vi lever igenom varandra ibland haha, umgås 24/7. Men nu tror jag faktiskt jag kan allt om romariket som jag behöver kunna. Nu sover snart Sara på madrassen här brevid mig (:

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback