Cannonball

Sitter i den största designsalen med Sara och lyssnar på Lisa Ekdahl. Ingen bra dag i dag. Kan inte November månad bara försvinna? Känns som att jag är på gränsen till att bryta ihop, men försöker att hålla mig uppe. Tror faktiskt att det är vädret som gör att jag känner såhär. För åh fatta härligt om det var 25 grader varmt ute, man kan ha på sig korta shorts, endast linne och springa ut och lägga sig i gräset med en underbar vän och prata om alla sommarens planer. Åh det skulle vart underbart det. Åh hänga på en uteservering, det vore nått det. I stället sitter jag i en alldeles för mörk designsal och min underbara vän och vi säger inte så mycket till varandra. Vi har inga varma planer att planera. Fan va deprimerad jag låter haha, men jag tål inte vädret och allting är sjukt jobbigt just nu. BLÄ på det! Slutar sent i dag gör jag också. Jaja hej dåå!


SAAAAAAAAAFT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback