Det handlar om skrattanfall och vackra händer

Känner mig sjukt ynklig, vill bara krypa upp i någons knä och bli ompysslad. Ligga där och känna mig älskad. Det gör så jävla ont överallt just nu. Både i själen och i kroppen. Mår lite bättre i magen nu i alla fall, men det värker i nacken och i armarna. Jag hoppas innerligt att jag mår bättre i morgon, för jag behöver verkligen komma iväg någonstans. Slippa karlstad för en dag. Är så trött på karlstad så jag nästan gråter när jag tänker på det. Fy fan. Måste bli frisk och sedan hitta något att fokusera på. Ska börja träna och gå in lite i min egna bubbla, fixa projektarbetet och försöka finna någonting som tillfredställer mig mer än vad saker gör just nu. För så här ska det inte va. Glad ena dan och andra dan helt omvänt.

Lite shopping i morgon och god mat får mig förhoppningsvis på bättre tankar...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback