You look good naked

Ännu en bra dag i mitt liv, varit ute på en väldans lång promenad med Stina och pratat om blommiga fåtöljer, studenten och en massa. Beställde studentmössan i dag, blev en enkel modell, lila "plupp" som står för estet. Beställde också ett champangeglas. Längtar något enormt efter den kommande dagen men känner också ett hemsk vemod och en massa stress. Bara jag tänker på det vill jag gå ut och skrika. Vill veta hur mitt liv kommer se ut det kommande året.

I morgon ska jag skriva filmanalys sen ska jag ta en väldigt lång promenad, kanske att jag kan gå till herrhagen och Emma. Var så väldans länge sens vi såg nu. Tror faktiskt att det var på halloween sist.

Ska till sjukhuset i morgon också, inte att förglömma.  

Stina och jag kom på i dag på vår promenad att det borde komma en parodi på "barnen i bullerbyn", de skulle byta ut namnet till "barnen i ullared". Och den där sången som Anna och Lisa sjunger om korv skulle handla om fryspåsar.
- Men Anna vi har glömt att köpa fryspåsar!
Haha fatta roligt.. egentligen inte kanske men..

Nej nu ska jag sova.. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback