En sån där jobbig natt

Vet inte om det var för att jag var bakis i går eller för att jag är påväg att bli sjuk. Men drömde så sjukt många tunga jobbiga drömmar. Om livet i allmänhet. Jag borde må bra egentligen. Jag har världens mest underbara vänner. De är min familj mitt allt. De finns alltid där för mig. Men ändå dessa jävla drömmar om ensamhet. Men men snart kommer Keri hit så jag ska plocka lite i lägenheten. Diska, duscha, smörja in mig med jordgubbs lotion och göra mig top notch! Sätta på någon bra musik och flowa runt och drömma om sommaren. Stina är och kör ost med AnnePannePas, duummaa. Nästa helg tror jag vi skulle ha ostkväll, för Annes mamma gör nämligen Sveriges bästa (dyraste) ost. Jag är sugen på en sån där guldost som alla pratar om. Kommer bli superb! Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback