Fredag 09/11/06

I dag har jag varit på sjukhuset nästan hela dagen, men tillslut kom min läkare. Fått ännu en penicillin kur och kryckor på köpet. Gud va kul, inte. Jag har inte ens ont i benet, så känner mig urlöjlig. Ska tillbaka på måndag, så trött på det. När allting har läkt så ska jag träna ihjäl benen, är så tränings sugen! Älsklings Keri sov hos mig och Stina i förrgår, såg på film och myste. Hon blev också med mig till sjukhuset, en ängel som orkar vänta så många timmar med mig. Sen åkte jag hem till mamma , sitter i soffan nu och har proppat i mig alldeles för mycket mat. Har inte haft någon matlust alls den här veckan. Har precis beställt nya klackar, känns lite bättre. I morgon ska jag leta farsdags present och försöka göra något kulturellt här i Hagfors, om det nu går. På söndag blir det hemfärd till Karlstad, förhoppningsvis lite shopping. Vill ha en hudkräm och nya strumpisbyxor.

Jag är glad för tiden jag fick med dig, det var fint...

Remember the good times, forget the bad, and keep moving forward.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback