I just wanna live while I'm alive

Tjoho! Haft en riktigt bra dag i dag faktiskt. Vaknade ca halv 12 av doften av nybakat bröd och lussekatter hemma hos mamma. Så steg upp och mamma gjorde en härlig frukost till mig :) Sen efter en dusch och lite sånt kom min syster och systerson på fika. Och Theo räknade upp alla saker han önskade sig av tomten, minns själv hur det var. Ja sen bjöd mamma på mat och sen åkte vi till Stina för att vi skulle ta bilen till Karlstad tillsammans. Hem fort som attan för att hinna se oth och gossip, draaama draaama hihi. Sen åkte vi och hämtade Keri på rud och så tog vi oss en bilfärd till skutberget för att få av oss lite ilska och känslor som vi hade inombords genom att ställa oss på en brygga och skrika ett antal gånger. Hjälpte faktiskt, fick dock lite halsbränna haha. Ja och nu ligger jag här i min säng och tänker på en massa saker jag måste hinna med.. Blaa mycket nu denna jävla höst. Längtar till jullovet faktiskt.

Ja just ja, jag och Stina började se paradise hotel förut. Shit vilket pinsamt program, men ändå, lätt att jag kommer börja följa det. Hade varit härligt att vara där, såg så härligt varmt ut och en massa handsome guys överallt. Oh ja jag skulle nog trivas. Ska nog börja träna igen så att jag ser ut som gjorde förra året vid den här tiden, måste ju kunna ha bikini om jag ska till ett paradis hotell haha. Jaja haha vet inte vad det är med mig denna kväll..

Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback