Jag kan inte skilja på

Ligger nerbäddad i sängen, lyssnar på Melissa Horn (JAG VILL PÅ HENNES KONSERT DEN 22 NOVEMBER, GE MIG!!) Keri gick nyss, gick och mötte henne förut på rud. Sen myste vi runt här hemma, Stina var bakis och gick och la sig vid nio haha. Skräll. Vi planerade lite köpenhamn, troligtvis behöver vi inte boka nått hotell för Keri känner en kille där som vi kan sova hos. Skulle vara toppen :) Men vi bokar i alla fall tågbiljetter nästa månad. Åh jag längtar! Inte många veckor kvar tills vi åker. Behöver komma bort och känna pulsen av en annan stad.



Det är dags att tänka efter
O jag vill inte följa med
Det har regnat hela sommarn och jag känner med det
Jag ville vänta tills du fråga o du frågade tillslut
Jag hörde sånger i mitt huvud men dem kom aldrig ut

O jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om någn borde förstå att man inte gör såhär emot mig

Sov sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback