Om jag behöver förklara

Filmen var bra/dålig men ett måste att se :) Ett bra sätt att fördriva en helt värdelös höstruskig dag på. Har på känn att benet inte mår bra alltså. Är som en rutten grop i mitten, fräscht i know. Men så är det. Får se vad som händer i morgon.

Har en enorm längtan efter mamma, att bara bli omhändertagen och ligga i hennes soffa och vara allmänt död. Kan inte bara denna vecka ta slut så att jag kan få ligga i den där soffan. Ska träffa morfar på söndag också, har inte träffat honom sens i somras vid backa. Ska bli trevligt. Nej nu ska jag lägga mig och läsa De i Utkanten Älskande, läste 50 sidor i går och jag tyckte den var härlig på nått sätt. Får lära känna olika människor som bor i denna utkant och om hur de alla älskar. Ja en fin bok än så länge. Sov sött <3


Saknar Theo bäbis också, länge sen jag verkligen tog mig tid för honom. Kanske ska ta hit honom någon helg. Leka och gå på bio. Ah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback