Sen en tid tillbaka

Sitter och ser på Star Trek med Stina, Micke, Anne och Kim. Men nu börjar jag bli trött på den här filmen, tappat handlingen lite. Har lust att bara gå och lägga mig men vägen dit är lång. I morgon är det skolan till 12 sen möta upp Keri så blir hon med mig till sjukhuset. Sen när allt är klart ska Sara hjälpa mig plugga, måste bli klart med allt jag har missat.

I dag har jag och mamma myst runt och shoppat lite. Fick massa behövliga saker. Har fått ett par jätte mysiga rosa mocka tofflisar som jag myser runt med. Möblerat om lite här hemma har jag gjort också. Härligt. Har ett illamående som inte går över, undrans vad det är. Vill att det ska bli helg! Funderar på tredagars, men det kanske inte är så smart med mitt ben.. men VA FAN. Förhoppningsvis så löser de detta i morgon. Kommer bli jobbigt med kryckorna i morgon eftersom jag har fuskat med dem hela helgen.

Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
Och insett att jag måste börja om
Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där
Men snart ska jag hitta den jag är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback