Somewhere in between

Nerbäddad och klar inför min skönhetsömn. Stina har också redan gått och lagt sig. Var på en fest på wåxnäs i går sen vidare till blå och sen efterfest. Så i dag har det varit zombiewalk och sova soffan dag. Fast vid tre var jag tvungen att befinna mig på herrhagskyrkan med min kör. Fick träffa mammas nya kille, verkade trevlig :) Fick mig en kasse med lite mat och så hade Maywor skickat med en matlåda till mig. Snällt tyckte jag! Känns som att jag kommer rulla fram i morgon. Känns som att jag ätit en häst. Men i morgon blir det att fixa lägenheten, städa, diska förhoppningsvis tvätta om det finns någon tid. Sen tänkte jag och Stina ta oss en lååång promenix. Jag har kommit på vad det enda materiella jag ska önska mig i julklapp är, jo en Ipod shuffle. För just nu har jag bara min baby dator som musik källa, kan vara skönt att ha något att lyssna på bussen och på mina framtida promenader/joggingturer. Tror inte de är så värst dyra nu heller. Nej nu ska jag sova, ska upp om några timmar och så ska jag till sjukhuset YEAH!

Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback