Thief Is In the Vineyard

JAG ÄR: Som jag är
JAG SOVER: Lite på mage lite på sidan tror jag
JAG BLIR GLAD NÄR: När jag har någonting att vara glad över
VEM KRAMADE DU SENAST?: Pappa
VAD SA DU SENAST?: "- Ja det gör vi, hej puss"
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Green ones, men helst inget av dem
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Stina, Keri, Sara, Oliva, Emma, mamma, pappa
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Sömn tror jag, och lite mer ordning i mina lådor haha.
VAD HAR DU NU: Vadå har? Ett täcke?
HAR DU SNYGGA SKOR? Jo vars skulle vilja ha några fler bara
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Typ 10-11
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: Vet inte, ringde till mormor och pratade
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Yes
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Nej inte vad jag vet
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Paradise hotel
KAN DU SPELA FOTBOLL?: Alla kan sparka på en boll
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA: Stina

SENASTE PERSONEN DU KYSSTE: Vem kysste du senast?
SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT: Måste ha varit jag själv
SENASTE MAT DU ÅT: Brieost och kex
SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: Hmmmmmmmm
SENASTE FÖRÄLSKELSEN VAR MED: Jesus
GJORT IDAG: Haft matte, hämtat min stulna cykel, shoppat med pappa
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Skola, bibiloteket, Keri & Sara
VAD GJORDE DU IGÅRKVÄLL: Promenerade med Keri
OM DU FICK DÖDA EN KÄNDIS PÅ ETT PLÅGSAMT SÄTT, VEM SKULLE DU DÖDA? : ?
HAR DU GRÅTIT NÄR DU SETT EN FILM NÅNGÅNG: Gråter när en fluga dör
SISTA ORDET INNAN DU GÅR: It depends

 

Ja men gud va kul jag har, haha. Känner mig så speedad. Kan verkligen inte lägga mig ner och ta det lugnt. Efter skolan så hämtade pappa mig så åkte vi och hämtade min stulna cykel som hade blivit återfunnen. Sen bergvik där jag fick härliga grejer, tack pappa. Käkade mat och så. Sen hem till Stina som låg på mage i soffan med armar och ben åt olika håll. Hon tog svinis sprutan i förrgår och nu har hon fått någon slags symtom av den mohaha. Försökte göra allt för att få peta på hennes arm. Funderar på att gå in till hennes rum när hon har somnat och spruta grädde i ansiktet på henne haha, jag är full i fan just nu. Vet inte vart detta kan leda haha. Riktigt bus sugen är jag. You wanna play with me? Sydde när jag kom hem också, en grej blev nice men den andra mindre så nice. Nej nu måste jag soooova. Sleep tight! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback