What Else Is There?

Tjenahejsan! Är döö trött ska inom kort lägga mig på "världens bästa mamma" kudden som jag köpte till mamma på morsdag. Åkte till pappa innan Stina förut för att ge farsdagspresent och för att pussa och krama mina pluttar. Fick med mig några grejer ifrån min forna barnrum, måttband, strumpbyxor, nån klänning jag sytt på högstadiet och nån kavaj liknande sak. Sen kom Stina och hämtade mig, åkte hem till hennes tjusiga hus med sjöutsikt och fick oss räkmackor. Sen tittade vi på film men Stina somnade och då kände jag mig naken, rädd och exposed. Så mamma kom och hämtade mig och nu sitter jag här. I morgon ska jag upp tidigt, för då ska vi till Ikea har jag bestämt. Vill köpa doftljus till lägenheten och lite andra grejer på stan/bergvik. Ska möblera om i vardagsrummet som vi hade när vi flyttade in i lägenheten bestämde vi oss för i kväll tror jag. Kan vara härligt med lite omväxling. Nääj nu ska jag försöka få lite ro i min kropp, även fast jag har typ lust att hoppa fallskärm eller nått. Göra någonting jag aldrig gjort förut.. Mjaa mmh aah.
Nej natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback