What if the world were a little more perfect

Mamma och jag sitter med ett varsitt fluffigt täcke i hennes soffa och ser på film. Känns som att klockan är mitt i natten men hon är bara kvart i tio, tyder på att jag är trött kanske. På julmarknaden köpte mamma ett armband till mig och en massa bröd. Vi åkte tillbaka till hagfors och så köpte vi brieost, salami och parmaskinka som vi åt till brödet nu i kväll :). Just ja, jag fick en chokladkalender också, en sån är ju ett måste hur gammal man än är :P I morgon åker jag tillbaka till karlstad, ska ta mig en promenad på en gång tror jag. Sen tänkte jag sy om en grej.

Very intresaaaaaant I KNOW!

Don't close your eyes
They may not open
What if they open
Would you be alive

Everyone falls
But not everyone rises
Why don't you get up
And rise again for me

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback