10-08-09

Har suttit och kollat tillbaka i bloggen och inser att jag inte mådde speciellt bra för ett halvår sen. Skadade mig själv psykiskt genom att göra ogenomtänkta dumma saker hela tiden. Och jag bestämde mig för att sommaren skulle vända mitt liv till det bättre. Och det har det väl gjort? Jag mår bättre nu är någonsin. Visst finns det saker som jag skulle vilja ändra på men just nu så går inte det att ändras på. Men det som är bra är underbart och det är jag lycklig över.

Skulle gärna vilja ha sommaren här igen, inga krav, kunna festa flera dagar i sträck (och orka), skippa jacka, dricka öl vid älven med vänner. Ja sjukt underbart skulle det vara..

Snart kommer Keri Bolero hit och håller mig sällskap :)


sen du var här har tiden tickat fort
jag är nog mera inspirerad nu jag längtar inte
längre efter tågen som ska ta mig härifrån
och allt som tråkade ut mig då
känns lite mera värdefullt sen du var här

låt tiden gå
jag är samma nu som då
samma människa ungefär
fast med lite mera lust
sen du var här

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback