Så jag håller dig hårt och kryper tätt intill

Sitter och ser på körslaget och nyss åt jag nyinköpt soppa ifrån Hemköp.

Igår var det förfest här och sen var vi på nån fest på kronoparken. Minns inte så mycket av kvällen, plånboken försvann mystiskt i alla fall (men den har jag och Stina åkt och hämtat i dag) Åkte hem i taxi med Marcus i går natt, idag har vi bara legat i sängen hela dagen och sovit. Eller till tre för då kom syster med mina nycklar. Sen har jag bara degat runt och varit bakis. Har druckigt en sjuk mängd mjölk haha. Vill att Marcus ska komma hem ifrån sin mor och far nu, har tråkigt. Körslaget är inte riktigt min grej heller... 






Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvet'
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna

LW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback