Se hur kvällen brinner upp




Har sett en massa film och har myst denna kväll, ska snart sova. Ligger och drömmer om en syatelje med massa tyg, en bra symaskin och en provdocka. Ja en provdocka vill jag ha. En dag ska jag ha en egen syatelje, ja det ska jag.

Skulle vilja en en läderportfölj också, en sån där som har några år på nacken. Fick min nya dator i dag, bättre hårddisk och dvd brännare minsann. Ja alltid kul med lite intressant vetande ^^


Om jag tappar allt igen
det är möjligt att det händer
det kan vara svårt att hitta hem
från alla hav och alla länder

men ändå
du, min vän i livet
se hur sommaren blir höst
en enda sak är givet
du bär min luft
i ditt bröst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback