Best damn thing

Klockan är halv 2, och jag har ingenting att göra.. Marcus åkte till sjukhuset i morse för operation, var lite jobbigt när han skulle gå men. Ringde till mamma och pratade lite med henne. Kunde inte fortsätta att sova så jag kollade lite på the voice sen gick jag över till mig och åt frukost. Bröd utan smör, härligt! Sen pratade jag en hel del med Sara i telefon samtidigt som jag städade Marcus lägenhet... gick faktiskt väldigt fort ;) Om man bortser ifrån diskberget. Ska sova själv här inatt, vill inte sova i mitt rum i lägenheten alldeles själv. Fast jag är ju själv här också men.. det känns inte så. När alla andra går ut och röjjer ska jag sitta här och se på Idol eller vad som nu går på teven i kväll. Dumma ben!

Ska troligtvis åka till älsk på sjukhuset och hälsa på när han är klar :) Så får jag nått att göra i alla fall.

Nu ska jag gå och leka lite med Stina!


Kommentarer
Marcus säger:

Goo du är babe, tack så mycket! <3 Pussen

2009-10-09 | 19:30:38
Sofie säger:

Så lite så älsk :) <3

2009-10-09 | 21:06:28
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback