I wanna do bad things with you

I dag har jag varit på sjukhuset och tagit bort stygnen, gjorde inte värst ont. Men det såg inte så fräscht ut, var alldeles gropigt i benet, men det skulle försvinna med tiden sa dom. Sen gick jag och Stina lite på stan, hon köpte lite behövliga saker och jag köpte mat som ska försöka räcka till nästa vecka för då får jag pengar. Blev potatis, kassler och ris. Gjorde potatisgratäng med kassler i när jag kom hem, blev faktiskt as gott för att vara första gången haha. Blir mycket kassler nu i en vecka dock men jag överlever nog. Ska försöka ta mig hem till pappa under veckan som kommer har en enorm längtan efter mitt hem och mina djur. Helst skulle jag vilja att både mamma och pappa bodde där, som vanligt så som det var förra året. Det var en trygghet, nu åker jag aldrig hem för att det är alldeles för komplicerat. Men jag saknar det, det gör jag verkligen. Älskar er gör jag också! Saknar Olivia också, att det tog fem minuter så satt jag i erat kök och åt scones och drack te (oboy). Och efter det tog vi en lång promenad i dalen och pratade om allt och ingenting. Ja det saknar jag. Mycket jag saknar just nu. Vet inte vad det är med mig, känner mig inte som mig själv just nu. Vart tog den ambitiösa fest galna Sofie vägen? Hon borde dyka upp snart för jag saknar henne också.

Stina och jag har i alla fall gått ut och gått i dag, riktigt långt gick vi också. Träningspepp är något jag är. Skit att jag inte kan träna med mitt ben, ska fråga nästa vecka när jag ska till sjukhuset igen när jag kan börja. Vill börja spinna.. aah det vill jag. Nu nu nu. Ska kolla med priser och så på sats eftersom det ligger precis brevid här.

Nej nu ska jag sova tror jag, så får jag se när min dryga pojkvän dyker upp höhö.


Detta var en rolig natt, början på någonting nytt och brun var jag också. Inte i ansiktet kanske men haha. Sommar !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback