Jag vet vem jag är när jag är hos dig

Har precis anlänt till skolan, här är det inte mycket folk. Kom precis på att jag inte gjort engelskläxan när jag fick syn på Ann Scott. Tar det på lunchen. Redovisning av cykelsitsen senare, ska nog gå bra.
I går träffade jag syster på stan, vi tog en fika och pratade lite. Efter skolan var det hem och plugga med Sara sen över till Marcus :). Känns som att jag inte har någon fritid längre, aldrig kan jag komma hem och känna att nej men i dag har jag ingenting att plugga på. Tur att jag är nyopererad och inte kan träna för annars hade jag velat börja träna som jag gjorde förra året. Även fast det inte hinns med. I morgon har jag lite sovmorgon i alla fall, mysa extra länge alltså :)

Baah nej jag har ingenting mer att förtälja. Mamma ring mig vid 4-5 nån gång...

Puss


Kommentarer
Joline [foto och unika armband!] säger:

Svar: Liknande kommer nog :)

2009-10-14 | 20:34:36
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se/
Sofie säger:

Så bra då :)

2009-10-14 | 22:23:08
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback