This Years Love

Äter frulle och mår sjukt illa, får egentligen inte blanda mat och penicillinet men jag mår så illa så jag var tvungen. Vid elva tiden blir jag hämtad av Sara och hennes schnygga broder Simon. Vi ska på en liten utflykt, minns inte riktigt vart det var. Men det blir nog trevlans. Sen ska jag och Sara leke hele dan i det kalla höstvädret, kanske hoppa i lövhögar och bygga små indiantält av pinnar som vi har hittat i lövhögarna, ja möjligheterna är oändliga. Hoppas på att träffa älsk sen också :)

Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till



Ha en braig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback