Tisdag

Har precis kommit till skolan, snart har jag kör. Varför sjunger jag i kör kan man fråga sig haha. Men det är faktiskt rätt avkopplande, bra start på morgonen. Vaknade i dag av att jag rabblade historian i huvudet. Lite smått jobbigt, känns som att jag glömt allting nu. Men men. Lånade Marcus slayer t-shirt idag, hoppas det gick bra ;) Jag har ingen aning om vilket band slayer är men den kändes rätt för i dag. Och så luktar den gott ^^. Nej nu ska jag kolla över historian lite och så får jag se om det går bra med allt. I dag ska jag få en ny dator också, smått jobbigt att ställa in alla inställningar sen. Vi borde få en ny uppgift på formgivningen i dag, hoppas att det är nått skojj. Orkar inte med tråkiga uppgifter.

Nej historia var det :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback