Back from the dead

Nu var det ett tag sen jag skrev. Mycket har hänt, men jag har fortfarande ingen dator. Min älskade Sara har fyllt 18 och detta firade vi i fredags med smörgåstårta, vänner, en massa vin och arena. Tror inte att jag har haft sådana minnesluckor på länge. Tappade bort mina nycklar i Marcus trappuppgång (fast detta visste jag dock inte då), så hela dagen på lördagen spenderade jag själv med att ligga i soffan och sörja mina borttappade nycklar (fick tillbaka dem igår av en snäll granne). Fast på kvällen så var jag och myste ihjäl mig med Marcus framför teven. Han hade kört av vägen på fredags kvällen, så vi kunde inte sammanstråla på fredags natten som tänkt.

Igår vaknade jag upp hemma hos Marcus, sen åkte jag med mamma till bergvik och så bjöd hon mig på kebabtallrik. Sen bjöd hon mig också på ett par snygga jeansleggnings med nitar på och en halsduk. Te köpte jag mig, har blivit addicted av te. Kan dricka tre fyra koppar på en kväll.

Nu är jag hemma hos Sara för att låna en dator, dricker en kopp grönt te.



Saras Anders Petter teklypa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback