Du som reser mig

Började bli lite nere redan igår. En lång dag med mycket nytt att ta in i huvudet. Så mycket som kommer att ändras, både till det bra och till det dåliga. Men mest till det dåliga tror jag. Har för mycket med mig själv just nu. Skulle vilja att allting bara va som vanligt... Skulle vara så mycket enklare att kunna fortsätta leva då, utan att tänka.

Jag har tur som har fått in dig i mitt liv, du lyfter mig, lyssnar på mig och värmer mig långt in på natten. Du får mig att vilja gå upp morgonen för då vet jag att ju fortare jag går ifrån dig desto snabbare får jag se dig igen. Även fast det troligtvis inte stämmer. Men det känns så..

Får se om jag mår bättre när jag fått in allt skolarbete, känner mig väldigt stressad och i obalans just nu..

Just nu skulle jag vilja kura ner mig i ett täcke i en soffa och hinka i mig te framför något dåligt tv program.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback