I want to finish your sentences

Har precis beställt en tygväska av två klasskompisar med följande text som rubrik, ska bli kul att se resultat (:

Sitter på den 3 timmars långa formgivningen just nu men snart är det över, har fått en massa gjort i alla fall. Eller nej. Men jag har i alla fall skissat på klänningar till projektarbetet. Vill bli klar med min cykelsits men har inget tyg, hoppas på det nästa vecka.

Efter skolan ska jag gå lite på stan med Keri och kanske Sara. Ska kolla efter en tröja/klänning och så ska jag köpa ett nytt nagellack, blir nog rött skulle jag tro. I dag bytte jag och Sara tygväskor, så oss haha. Så nu har jag inte min gråa längre utan en beige med texten topshop.com shopper haha.

Längtar till helgen och ledighet, i morgon är min sista lediga onsdag. För nästa vecka börjar jag läsa matte!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback