Jag vill också

Jag vill också ha en lägenhet med fin utsikt



Små färgglada ting lite överallt och fina små tavlor på väggarna som betyder





Och duka upp fika på ett färgglatt bord med fin duk och söta koppar.

Glömmer ibland bort att jag gillar porslin och små fina saker när man har ett sådant stort kök och allting göms bakom stora vita luckor. Ska bli lite spännande och ta med dem någon annanstans, filippa k muggar, sagaform skålar, muggar med text och rosor på och arvegods. Skulle vilja ha det lite mindre, lite mer rödvinsmys lägenhet. Fast jag trivs riktigt bra med min älskade vän Stina det skulle jag inte vilja byta ut för något porslin i världen. Att ha det fint omkring mig har jag tid med senare :)

Bilder lånade av bohemica.blogg.se

Ligger i en tältsäng i mammas vardagsrum och kan inte riktigt somna, har en massa grejer jag och mamma ska göra i morgon så borde försöka i alla fall. Längtar efter Marcus, härlig men ack så jobbig känsla! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback