Kultur och idé historia

Jag sitter på lektion och vi skulle få skriva klart våran bildanalys men jag är redan klar så tänkte att jag skulle skriva lite här :) I går var jag ledig och nästan direkt när jag vaknade åkte jag till Sara och myste, sen köpte jag köttbullar och pasta och åkte hem till Stina. Jag myste lite mer sen tog vi oss en "lång" promenad, vi såg en bäver i älven. Sen åt vi smörgås och drack te på balkongen med filtar runt oss. Sen gick jag över till Marcus och myste ännu mer, jag somnade framför scrubs. Härligt! Nu sitter jag här och jag är sugen på ännu en kopp choklad från skolans automat. I dag ska jag köpa en jacka. Och i morgon ska jag försöka hitta nån topp/klänning/tröja. Åh i slutet av månaden ska jag köpa SKOR och strumpbyxor och mysa runt :) Ska ringa mormor och fråga om hon vill vara med i mitt projektarbete och samtidigt fråga om hon vill sticka en halsduk till mig, en grå på 2,5 meter. Eller så säger jag till mamma att hon får ringa mormor för jag har inte gratis sms längre, kostar 2 kr i minuten att ringa. Mamma får fixa ;)

Nej back to bildanalys redovisning :)



Lars Lerin målning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback