Live your life!

Här sitter jag och dricker te i min ensamhet, teet som jag fick av Sara i 18års present. Jag skulle vilja ha mer te och massa mer te burkar, det är så fint och så känns det rätt så fint att dricka te i sin ensamhet också hihi. Vet inte vad jag ska sysselsätta mig med. Marcus är hos Durand i stan, han borde komma hem snart.. hmm. Jag fixade ett par shorts i dag, kul, kul.. Har suttit och drömt en hel del och kläder och skor i dag. Hittade ett par riktigt snygga på nelly men de finns inte i min storlek, hoppas de får in den igen i slutet av månaden. För dessa skor skulle jag verkligen kunna se mig strutta ikring i med strumpbyxor, shorts, slapp t-shirt och jacka i vinter.




Skulle även vilja ha de här blåa när vi väl är inne på skor.. ge mig jobb ge mig jobb!

Är inne på min andra kopp te nu. Härligt!

I morgon ska jag mysa en massa, plugga, köpa mat och posta paket.

Live your life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback