Sorry seems to be the hardest word

Funderar på att sälja min svensktenn väska som jag fick av mamma och pappa för någon jul sedan, för jag behöver pengarna. Men det känns lite sorgligt också, så vet inte riktigt vad jag ska göra. Men det blir nog att jag säljer den :(

Skulle vara roligt att få något annat ur svensktenn nån gång, bordsunderlägg med mönstret manhattan eller en plånbok. Ja det skulle vara kul.

Snart åker jag hem till Karlstad. Ska bli så underbart att få träffa Marcus, vi hade ett mysigt telefonsamtal i går hihi. Ska riktigt krama om Stina också och kanske gråta en skvätt för just nu känns det som att jag bara kan bryta ihop när som helst. Att det alltid ska finnas någonting som är jobbigt. Orkar inte. Just sådana här saker får mig att vilja flytta långt långt bort och aldrig mer återvända.


Kommentarer
Maria W säger:

Skönt att få gråta lite på svenskan idag då :)

2009-09-07 | 19:22:47
Sofie säger:

Ja faktiskt, lite kom ut i alla fall :)

2009-09-08 | 09:14:05
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback