Tröttis

Nu har jag varit på pekås, blev soppa och bröd. Nu sitter jag här i mjukisdressen och är allmänt seg. Mår som jag förtjänar rättare sagt. Sitter och undrar när Marcus kommer hem också, vill inte vara själv längre... trååååkigt. Stina är ju hemma i Sunnemo och läser teori och Sara åkte hem till Karlskoga pga mat. Och Keri är lika död som jag antar jag. Jag skulle också vilja åka någonstans för att få mat. Saknar det. Sova en timme eller två kanske? Njaaa... Då vaknar jag nog aldrig. Nej pussii

Ändrade planer för kvällen. Inget mys med Marcus :( För han har blivit inlagd på sjukhuset, tycker så synd om honom. Vad ska jag göra nu då? Kunde ha åkt till pappa eller något, men lite för sent att tänka på det nu.. Kommer bli en jobbig kväll :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback