Vårat tidsfördriv

Sitter här i min soffa med en lånedator, äntligen! Lyssnar på Nationalteatern och är mätt av gröt, smörgås och choklad. Borde sätta igång med samhällsinlämningen, men allt annat känns mycket trevligare. Som att skriva i bloggen och att kolla runt på bloggar och facebook. En dusch känns också mer lockande.. Men det vore smart av mig att i alla fall börja med det i dag eftersom över tusen ord ska in på fredag. Stressad är vad jag känner mig. Skulle sååå mycket heller springa över till Marcus och pussa sönder honom än att sitta här och tråka sönder. Nej en dusch kanske får mig att vakna till :)

I dag sov jag till ett ungefär. Självklart vaknade jag på Marcus bröst, det helt klart bästa som finns hihi.

Nej duschen och tråk uppsatser väntar...


Bild lelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback