Orkar inte!



Sjuk som fan har jag gått och blivit, men ändå drar jag mig ut på crazy thursday i går. Smidigt. Och att jag fick för mig att gå hem till färjestad helt själv. Det var ju också väldigt smidigt. Men rätt så kul ändå. Är dock sjukt trött på Ankan. I dag har jag spenderat hela dagen i sängen, men dock inte sovit en enda blund. Väggarna är för tunna här. Vill bara hem till pappa igen och ligga och zappa i soffan. Någon som tar hand om mig. Joakim var nyss här med Ipren, han är underbar. Vill vara med honom men jag orkar verkligen ingenting. Han skulle till någon replokal i kväll och jag antar att det är roligare än att spendera tid med en sjukling. Nej nu ska jag gå och dö. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback