Over My Head

Emma tjatade på mig att börja blogga igen.

I dag har jag betat av lite grejer i skolan, gjort inbjudningskort till studenten och busat med Joakim. Längtat efter Keri så jag avlider! Men hon kommer på fredag som tur vad och då ska hon firas med tårta och kalajs. I morse fick jag reda på att Stinas mormor har avlidit, lider verkligen med Stina. Har inte träffat Stina än men jag kan förstå hur ledsen hon är just nu, hon levde för sin mormor. Finns alltid där för dig Stina!

Ska till London med klassen den 30 maj. Kommer bli awesome! Förhoppningsvis så får jag tag på pengar på något vänster till shopping och föda när jag är där.

Har inte mycket mer att förtälja, hoppas ni har det braigt! PUSS


Älskar dig Stina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback