Självförtroende?

Vart försvann mitt självförtroende någonstans? Känns som att den drogs ur mig för ca ett halvår sen. Då när mitt hjärta krossades för första gången (och sista?). Känner inte igen mig själv längre efter det. Saknar min törst efter livet. Den Sofie som tyckte att hon var världens snyggaste och att hon och hennes kompisar ägde staden. Att ingen, nej ingen kunde stoppa henne. Önskar att vissa saker aldrig hände så att jag fick förbli den personen.. I alla fall ett litet tag till.

How can something so wrong
Feel so right
Baby try not to fight
The feelings tonight
It won’t cause any trouble
It won’t cause any pain
Little or no disturbance
So let’s dance but tell no one about tonight

Tell no one about tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback