Someone's Missing



I går var vi och fikade hos Joakims mormor på rud och sen promenerade vi till råtorp, vi stannade vid en brygga och bara satt där och njöt av solen i en timma. Sett en massa film också och bara myst i helgen :)

I dag har jag städat lägenheten, som vanligt typ. Har alldeles för stort behov av att städa hela tiden. Dammsög och fixade lite på balkongen och så rensade jag pyjamashyllan. Känns skönt nu i alla fall :) Stina slutar vid 18.00 ska bli härligt att se henne.

Blä nu vill jag bara bort ifrån karlstad, orkar inte vara kvar här. Är trött på allting, händer ingenting nytt och jag blir galen. På något sätt saknar jag det som var förr men det är en mycket liten del av mig. Kände mig mer levande förr, eller jag vet inte. Känner mig bara så.. nej jag vet inte. Behöver en ny miljö och lite nya människor bara kanske. Jag behöver umgås med människor som jag vet tycker om mig. Nej slut tjatat.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback