Basic

Nu bor jag på Sprakberg igen, förhoppningsvis så bor jag här bara i någon månad med pendlingar till vänner och pojkvän i Karlstad. För det är där jag känner mig hemma och trivs bäst. Sen hoppas jag på jobb och lägenhet. Tänkte ta tillvara på naturen och min älskade Zenta när jag bor här och gå långa promenader varje dag. Kolla igenom mina saker och kanske sälja så jag kan få in någonting nytt i garderoben. Vill ha en fräsch ny jacka nu när det är höst och för att jag ska ha råd med det blir det att sälja någonting gammalt. Har en hel del som går ut på tradera. Men nu ska jag sätta på mig tränings byxorna och en tjock tröja och sätta koppel på Zenta och ta en lång promenad i den kalla hösten som väntar där utanför. Ikväll tänkte jag också köra ett crosstrainings pass med den nya musiken på ipoden.

Saknar redan Joakim, och tanken av att jag inte kan sova med honom när jag vill är hemsk men ett måste i denna situation. Vi ses i alla fall till helgen. Och kanske blir det kräftfiske med Ebba och Sara med Saras familj på lördag, skulle vara trevligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback